Zwroty

Przed odebraniem każdej przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pomocą adresu email: wspolpraca@unicornbeauty.com.pl

Jeśli artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie natychmiast reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć reklamację, skontaktuj się z nami poprzez e-mail  wspolpraca @unicornbeauty.com.pl podając:

  • numer zamówienia

  • nazwę produktu którego dotyczy zgłoszenie

  • krótki opis wady lub przyczynę zwrotu

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o statusie reklamacji oraz o dalszych krokach.


Towary odsyłane w ramach zwrotu lub procedury reklamacyjnej należy wysyłać w oryginalnym opakowaniu na adres : 

unicornbeauty sp. z o.o.

ul. Chrościckiego 25, 02-404 Warszawa